torsdag 25 juni 2009

I fantastiska människors sällskap

Vilka fina dagar det har varit.
Man har tur som har vänner som mina. Känner mig riktigt nykär bara jag tänker på det!
Det är mycket som känns bra nu. bor lite hos Mani och lite hos mamma. Martina sa en så fin sak när vi pratade över Msn och jag bara måste få citera det.
"du är som en liten fin flyttfågel som flyger mellan dina favoritnästen."

Så jag har härmed släppt alla mina måsten jag satt upp för mig själv för sommaren. (hade en himla massa)
dessutom ska jag sluta oroa mig för saker! man har lov av en anledning och ska jag slita rumpan av mig på skolan till hösten så borde jag iaf göra det utvilad och fräknig banne mig.
hade ett kul samtal med mamma om detta faktiskt.
"Är det det att du känner att vi vill göra nytta nu i sommar eller...?"
-"ja... jo precis det är det tror jag"
-"Men sluta med det då"
Hon anser att man borde få ut recept på att inte göra något alls ett tag. för de e nyttigt.

psykoser har folk för ofta anser jag. mycke sånt nu. knarkpsykoser och sociala psykoser. Bort med dom.

mer vin på stranden i sällskap med fantastiska, vackra, roliga, intelligenta och packade kvinnor som gärna hoppar i vättern men inte gärna säger strumpbyxa på bild.
Dom är guld värda. bild på detta kommer. :)
Och bara för att man har bubblande vin i näsan så betyder inte det att man ska bada.
eller?

Så jag ska njuta för fullt av denna sommaren.
så som jag lyckader göra med denna säsongens syrener. tog dom till vara.


och man får tänka på att om det varken regnar eller är sol så är det inget väder alls.

1 kommentar: