måndag 6 juli 2009

Gör det idag för imorgon kan det vara olagligt

Det är fint när bröder fyller 25. då kan man nämligen höra kommentater som "jag vill inte bli pigg, jag vill bli full!" av släktingar när dom erbjuds redbull-vodka.
Och jag fick hålla mitt livs första tal. det gick tillomed bra! Sen fick han en fårskinnskanin.
kul kalas och hav.
bilder kommer när jag lär mig hur man får in dom här.




Och när alla andra tycks vara som från en annan planet så är det antagligen du som är utomjordingen. det är ju som det är. :)


Inatt lämnar jag landet förresten! så kan det gå. himla käckt som man säger. :) blir borta två veckor minst. fint att få höra att man blir lite saknad. vänner är bra. himla käckt tillomed.
tack
min blogg ska förhoppningsvis fungera som resedagbok. ska verkligen försöka. bara så ni vet!
så syns vi snart. :)
puss

1 kommentar:

  1. Jag väntar med glädje på uppdateringar =)

    Kan säga att här i jönkan så har det varit regnigt och molnigt sen du åkte så du borde ha haft bättre väder än oss =D

    SvaraRadera